torsdag den 30. august 2012

BoConcept

Jeg arbejder ved BoConcept på deres kontor i Bayonne, som har ansvaret for US, Canada og Sydamerika. Jeg hjælper til i marketing afdelingen, hvilket er rigtig spændende. En af de første ting jeg hjalp med var, at forberede et presse event i BoConcept butikken i Chelsea på Manhattan.

Her arbejder jeg: 


Billederne nedenfor er fra dagen, hvor vi holdte presse eventet. Jacob og jeg hjalp hele dagen inde i butikken med at udskifte møblerne med den nye kollektion og gøre det hele klar til om aftenen, hvor der kom flere journalister. Bl.a. fra bladet Elle Decór. 







Billedet nedenfor viser et glad team efter presse eventet. Dem jeg sidder ved siden af er Steen og Emilie, som er i marketing afdelingen. I mellem Emilie og Jacob sidder Kalina og Anneris, som arbejder med indretning af butikkerne. De er alle rigtig søde :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar