søndag den 25. november 2012

Let's play games tonight

Jeg er så glad for jeg har mødt Maggie. Hun er frisk på alt og inviterer os med til en masse sjove ting og fester. Søndag tog hun os med på Ballroom, hvor vi først bowlede og grinte i en time... 


 The Jacobs...

De følgene billeder, skulle have været en film af en glad dreng, som bowler... 
Efter bowlingen gik vi oven på og spillede bordtennis... SJOVT

Mandag havde Anne og jeg fri, så vi tog til en område i Toronto, som hedder Yorkville, for at shoppe og for at jeg kunne se noget nyt. Anne var en god guide, som viste mig rundt.



Efter besøget i Yorkville skulle vi handle. Anne viste mig Loblaws, som er det smukkeste supermarket, jeg har set. ALT var lækkert derinde. Jeg ville ønske vi havde et køkken, så jeg kunne købe noget...

Lækkert frugt og salat.. 



Pudsede æbler... 
Baby banner <3 
Lækre kager...

Efter turen rundt i byen mødtes vi med en af Annes veninder, Sara og så Twiligt. Det var en god dag..

Torsdag var min sidste arbejdsdag i butikken, så nu har jeg lige 4 dages "ferie", inden vi rejser til Montreal. Vi er flyttet hen til et nyt hotel, som både har fitness og pool, det er vildt lækkert ;-) 
Vi ses snart. Kys 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar