lørdag den 17. november 2012

En vild by med et stort hjerte

Jeg har nu været i Toronto i to uger og jeg elsker byen. At komme fra New York til Toronto er slet ikke nogen stor omvæltning. Her sker en masse og folk er så søde.
Torsdag fik jeg en pakke fra min søde mor. Hun havde bl.a. havde sendt den klassiske bog "turen går til Canada", hvor der står en masse omkring denne by.


Toronto rummer en række meget forskellige kvarterer, som jeg har besøgt. I dag tog jeg til et område, som hedder Kensington market. Det er et farverigt område med en dejlig blanding af second-hand butikker, caf'eer og butikker styret af italienere, grækere og folk fra mange andre dele af verden.


I går var jeg hjemme hos Larkin (hun arbejder i BoConcept butikken her), hvor jeg mødte hendes veninder. Deres veninde var DJ på et diskotek, så vi kom gratis ind. Det var en rigtig god bytur :-)
Larkin og jeg...

I dag er der kun en måned til jeg skal hjem på juleferie, så vi ses snart igen <3 kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar