søndag den 28. oktober 2012

BoConcept Warehouse Sale

Lørdag holdte vi BoConcept Warehose sale i New Jersey. Alle var 'hjemme' på kontoret for at hjælpe med forberedelserne til lagersalget. Det var en rigtig god uge, hvor vi gjorde klar på lageret og hyggede os om aftenen, hvor vi bl.a. var ude at bowle og spise på Steak House. Min afdeling (marketing) arbejdede hårdt, for at få folk til at komme til lagersalget. Vi var ude med flyers og fik blogs og aviser til at skrive om lagersalget, bl.a. New York Times, hvilket var mega fedt! Lørdag kunne vi se, at vores marketing havde ramt plet, for der var en lang kø af mennesker inden vi åbnede dørerne kl. 10.00.
 Vi solgte for en masse $, så cheferne var glade. Jeg tog en masse billeder og har lavet en lille feel good movie med før/efter billeder og billeder af mine søde kollegaer, som jeg kommer til at savne! 



BoConcept NJ inc. ready for warehouse sale.. 

The line to the warehouse.. 
BoConcept warehouse sale..


Mine søde kollegaer:
Norah og Juan Carlos.. 

Teresa og Oscar.. 

Henrik og Marcel

Sandra, Søster og Søsser.. 

Some of the sweet warehouse guys.. 

Anneris <3 

Tyree og Kassan.. 


Jason og Juan Carlos 

Tina og Reggie

Oscar og Søs

Niel og Seymour

Ariel, Sandra og Richie 

Sandra og Norah <3 

 Søsser og skøre Eric

Kassan og Malic..


Terrice (chef) 

Emilie og Steen, som jeg arbejder sammen med i vores lille marketing team.. 

 Far og søn.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar