onsdag den 31. oktober 2012

SANDY

Kære familie og venner. Tak fordi i har tænkt på mig under orkanen de sidste par dage. Vi er helt okay - vi havde bare ingen net og tv i går.. Det var derfor jeg ikke lige svarede.

I dag er min sidste dag her i New York. Jeg stod tidligt op i morges for at pakke og gøre klar til at komme ud på arbejdet og sige farvel til dem alle, men desværre ringede vores chef og sagde, at der stadig ikke var strøm derude, så alle skulle blive hjemme igen. Det er nu tredje dag vi er hjemme, og det er begyndt at blive lidt kedeligt. Heldigvis er vores net nu kommet igen - det gør det lidt mere spændende!

Det er jo Halloween i dag og vi er blevet inviteret til en fest i aften i BoConcept butikken i Chelsea, som bliver holdt i samarbejde med undertøjsfirmaet Frank Dandy. Der ville også være en Halloween Parade på 6 avenue med folk i flotte kostumer. Det var noget jeg havde glædet mig meget til, men paraden er desværre aflyst - for første gang i 39 år!. Vi kan ikke komme ind på Manhattan fordi undergrunden er oversvømmet og der er heller ingen strøm.. og prikken over i'et. Som sagt er det min sidste aften her i NYC og Maja jeg skulle have været til et event efter paraden, hvor Oh land bla. ville spille. Det ville have været den perfekte afslutning for et fantastisk ophold her i New York...

Jeg keder mig, så jeg har lavet en lille feel sad movie om Sandy. Vi er sluppet utrolig heldigt. Der er rigtig mange, som ikke har strøm osv. I går var vi ovre at handle det eneste sted, som havde åbent. Der var rigtig mange mennesker, men de fleste købte ikke noget. De sad bare i gangene og ladede deres mobil op, arbejdede og læste. Min løbesti er helt ødelagt og der ligger træer og skrald over alt. Mange har fået oversvømmet deres huse og nogle er kommet meget galt afsted, hvilket i nok har hørt i nyhederne. Det er rigtig trist :-(







Ingen kommentarer:

Send en kommentar