søndag den 28. oktober 2012

Another danish girl in NYC

For et par uger siden mødte jeg Maja til en danskerfest, som blev holdt på en bar i Lower East Side. Hun har været herovre siden august og arbejder som au pair, hos en dame, men har også meget fritid, hvor hun synger på forskellige open mic steder med hendes egne sange. Hun synger vildt godt. Jeg har lige en lille video med hende, som i kan se her:

Mandag tog metroen til jeg til Park Slobe i Brooklyn lige efter arbejde og så hvor Maja bor. Hun viste mig først lidt rundt i området, hvorefter vi tog ind og fik lidt at spise på en italiensk restaurant. (HYGGELIGT)

Herefter tog vi ind på Pinkberry og fik Frozen yogurt, hvilket er meget populært herovre, men det er også meget forståeligt. Det er vildt lækkert! 


Til sidst tog vi ind på en café, som hedder Tea Lounge. Det var et sjovt sted med en masse sofaer, så alle sad loungede, arbejdede og hørte Jazz musik.

Maja skriver også en blog, som jeg synes er vildt spændende at læse, for hun havde en rigtig svær start herovre. Hvis i har lyst til at læse den, skal i bare trykker HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar